2015. november 17., kedd

Az emberek egész héten a pénteket várják...

Az emberek egész héten a pénteket várják, egész évben a nyarat és egész életükben a boldogságot
Tényleg elég sokan vannak így és elég könnyen bele lehet esni ebbe a csapdába. Nem élvezni a mindennapokat, hanem mindig azt várni, ami éppen nincs.

De mi is a BOLDOGSÁG?
Ne ijedj meg, nem fogok én is magasröptű válaszokat megfogalmazni, mint, ahogy azt sokan teszik, mert nem akarok, pedig már éltem egy kicsit... hogy legalább annak tudjak, aki fiatalabb. Bár ők azért sem fogadnák el a tanácsokat, amiért én sem fogadtam egy időben :) Tehát felesleges.

De mégis keresem a válaszokat, mert az ember boldog szeretne lenni. Nem csak az élete végén, amikor megvan mindene, amit úgy gondol, hogy meg kell legyen a boldogságához, HANEM MÁR MOST. Mert lehetséges!

Azt HISZEM (ez nem az a bizonytalan "azt hiszem"), hogy Isten tud olyan örömöt és békességet adni, ami akkor is valódi, amikor nem látszanak olyannak a körülmények, hogy örüljünk és békességben legyünk. Szerintem mindenki van néha olyan helyzetben, bár lehet egyedül vagyok :P
ISTEN IGAZSÁGAIRA ÉRDEMES ÉPÍTENI.


Boldog és áldott,

    aki nem jár az istentelenek útjain,
nem áll rá a bűnösök ösvényeire,
    és nem ül együtt a gúnyolódókkal,
hanem abban leli örömét, ha az Örökkévaló tanítja,
    és éjjel-nappal azon gondolkodik.
Olyan életerős lesz,
    mint a folyópartra ültetett gyümölcsfa:
idejében hoz gyümölcsöt,
    s levelei örökké zöldellnek.
Bizony, felvirágzik keze alatt minden,
    amibe kezd! Zsolt.1:1-3


Dávid tanítása. ] Boldog, akinek bűneit megbocsátották, és vétkeit eltörölték.


Boldog vagyok, mert megtapasztaltam, hogy az Isten szerinti hozzáállás megváltoztatja a hétköznapjaim. Tudok örülni annak, ha takarítani kell, itthon lenni Simivel, elmenni bevásárolni, fordítani sokat,... énekelni közben, mert az Úr ad erőt mindenhez! :)

A körülményeidről nem mindig tudsz dönteni, hogy mi jöjjön és mi ne. A hozzáállásodról viszont tudsz dönteni! Hajrá tovább! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése