2016. január 31., vasárnap

Február - Valentin nap. Imádkozzunk a férjünkért!

Elkezdtem már egy ideje olvasni az Imádkozó szülő hatalma c. könyvet. (Stormie Omartian)
Tudatosan, igeversek alapján imádkozni Simiért.
És ahogy keresgéltem, nézegettem a Pinteresten is ötleteket ebben a témában, találtam ezt a doksit, ami alapján minden egyes nap a férjemért, Laciért szeretnék imádkozni februárban. Csatlakozz hozzám! :) Minden nap kiteszem a másnapi részt. (Persze, tudom, hogy nem csak februárban imádkozhatunk érte).

Februárban van Valentin nap, aminek nem látom sok értelmét... mert valószínű ti se csak akkor akarjátok kifejezni a párotoknak, férjeteknek, hogy mennyire szeretitek :)
De ha már van ilyen szerelmetes nap, akkor keressünk neki értelmet és imádkozzunk érte, a szerelmünkért, mert NAGYON szeretjük :)

Közben meg hozok néhány ötletet is, amivel elmondhatjuk neki, hogy mennyire szeretjük ;)


Van egy üzeneted... Szeretlek! :)

Február 1. Hétfő


Zsoltárok 51:10 "Engedd, hogy vidámságot és örömöt halljak, és megújuljanak tagjaim, amelyeket összetörtél."
Imádkozzunk a szívünkért! Megújulásért! Azért, hogy megértsük miért fontos imádkoznunk magunkért és a férjünkért, házasságunkért. Miért fontos, hogy Istennek átadva a szívünk, Őt bevonva tudjuk építeni a legkisebb, de legfontosabb közösséget is az életünkben.

Úr Jézus, köszönöm, hogy jöhetünk Hozzád imádságban. Köszönöm, hogy szerettél, ezért lehet új életem. Köszönöm a feltámadásod és hogy élsz, hogy emiatt élő reménységem lehet Benned. 
Újíts meg minket feleségeket, akik most vagy majd olvassák ezeket a bejegyzéseket, hogy tudjunk örömöt és megújulást vinni az otthonainkba. 

Köszönöm a férjem, köszönöm, hogy Tőled kaptam.
Köszönöm az életünket, köszönöm, hogy őt kérted, hogy vezesse a döntéseink, családunkat. Kérlek áld meg őt, hogy közel tudjon maradni hozzád ma is és minden egyes nappal közelebb kerülhessen Hozzád és ezáltal egymáshoz is. 
Nagyon hálás vagyok érte!!! 
(Még folytassuk a hálaadást a különböző területekért, amikért hálásak vagyunk a férjünkkel kapcsolatban ;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése