2016. február 17., szerda

Febr.17. - Hogyan imádkozom a férjemért

Engedelmességért imádkozok!


Jeremiás könyve 7.rész

Engedelmességet követel az Úr, nem áldozatot

21 Ezt mondja a Seregek Ura, Izráel Istene: Égőáldozataitokat rakjátok véresáldozataitok mellé, és egyétek meg a húst!
22 Mert nem az égő- és véresáldozatokról beszéltem őseitekkel, és nem azokról adtam parancsolatot nekik, amikor kihoztam őket Egyiptomból,
23 hanem ezt parancsoltam nekik: Hallgassatok az én szavamra, akkor én Istenetek leszek, ti pedig az én népem lesztek. Mindig azon az úton járjatok, amelyet én mutatok nektek, hogy jó dolgotok legyen!
24 De nem hallgattak és nem figyeltek rám, hanem megátalkodott gonosz szívük tanácsát követték, hátukat fordították felém, és nem arcukat.
25 Attól fogva, hogy kijöttek őseitek Egyiptomból, állandóan küldtem hozzátok szolgáimat, a prófétákat, idejében küldtem.
26 De nem hallgattak és nem figyeltek rám, hanem megmakacsolták magukat, és gonoszabbak lettek, mint őseik.
27 Amikor elmondod nekik mindezt, nem fognak hallgatni rád, és bár szólsz nekik, nem fognak válaszolni.
28 Azért ezt mondd nekik: Ez az a nép, amely nem hallgatott Istenének, az Úrnak szavára, és nem fogadta el a figyelmeztetést! Odavan az igazság, kiveszett szájukból.

Jeremiásnak mennie kellet Isten választott népéhez, hogy elmondja, amit Isten rábízott. Isten előre megmondta neki, hogy nem fognak hallgatni rá, arra, amit mond nekik. 
De Jeremiás engedelmes volt és ment. Néha mi is azt érezzük a szolgálatban, hogy úgyse értik meg az emberek. Meg látjuk is, hogy nem akarnak változtatni...
Milyen nehéz lehetett neki, hogy tudta, hitte az üzenet lényegét, a nép mégsem hallgatott arra, amit hall. Nem emlékezett Istenre, aki kihozta őket Egyiptomból, csodákat tett, megmentette az életüket.
Ne gondoljuk azt, hogy ha látnánk Istent, hallanánk a saját fülünkkel, amit mond, akkor többen hinnének... akkor sem hittek.

Uram! Adj békességet, megnyugvást és bizalmat abban, amire elhívtál minket. Adj erőt és kitartást Téged látni és a küldetést, üzenetet, amit ránk bíztál. Hisszük, hogy nem véletlen, amit elvégeztél az életünkben, a sok formálást és próbát. Hiszem Uram, hogy Lacit sem azért próbáltad és edzetted, hogy feladja vagy ne higgyen abban, ami a feladata. Adj erőt és bátorságot neki továbbmenni, bízni Benned és keresni a Te akaratod! Szeretlek, mert meghallgatsz és válaszolsz.
Amen
Cél - maradjon mindig a lényeg a lényeg!
1 Péter 1.rész
22 Tisztítsátok meg lelketeket az igazság iránti engedelmességgel 
képmutatás nélküli testvérszeretetre, 
egymást kitartóan, tiszta szívből szeressétek,
23 mint akik nem romlandó, 
hanem romolhatatlan magból születtetek újjá, 
Isten élő és maradandó igéje által.

Folytasd a beszélgetést az Úrral! Olvasd a Bibliád és mond el neki, ami benned van Vele, a férjeddel kapcsolatban...

Olyannak lenni, mint Jézus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése