2016. február 6., szombat

Febr.6. - Másikat helyezni magunk elé.

Fil.2:4
Hozzátok összhangba egymással a gondolkozásotokat, 
és ugyanazzal az isteni szeretettel szeressétek egymást! 
Éljetek teljes egyetértésben,
és ugyanarra a célra törekedjetek!

Azért imádkozzunk, hogy tudjuk a másikat magunk elé helyezni.

"De ki fog engem megérteni?", "Miért nem érti meg, hogy én is fáradt vagyok?", "Fent voltam éjszaka,... kell még egy kávé!", "Még főzni, takarítani is kell!" :)

Igen, bennem szoktak lenni ilyen gondolatok, bármennyire is furcsa :) 

De Isten megint átirányítja önzőségemet a páromra, a férjemre. Akkor is, ha fáradt vagyok, ő legyen az első
Ha mindketten a másikat helyezzük magunk elé, akkor betöltődnek a szükségek :) Isten jól kitalálta a dolgokat. Főleg azért is, mert ha Vele feltöltődünk, akkor tudunk adni és nem fogyunk el. Arra is kell figyelni! Minden nap!

Uram, Úr Jézus! Látod, hogy nehéz ez a kérdés. Olyan jó, amikor csak szeret, segít, kitalálja, hogy mit kell csinálni :D Segíts, hogy ne legyek önző, hanem tudjam őt magam elé helyezni és a keze alá dolgozni. Támogatni és segítőtársa lenni, amire vállalkoztam. Adj az erődből, kérlek! Adj bölcsességet, kérlek! 
Köszönöm, hogy példát mutattál abban, amikor a földön éltél, hogy milyennek kellene lennem. Hogyan viselkedtél az emberekkel, hogyan szolgáltad és szeretted őket. Szeretnék én is Rád hasonlítani. Úgy élni, hogy az maradandó nyomokat hagyjon az emberekben. Építeni, gyógyítani lelki sebeket, megmutatni Téged.
Jól beosztani az időt, hogy szépen mindenre maradjon egy nap. Rád van szükségem Uram. Köszönöm, hogy meghallgatsz és számíthatok Rád!
Szeretlek és köszönök mindent, amit az életünkben végzel!

Ja, és köszönöm a tegnap esti Házi Csoport alkalmat ;) :) Köszönöm, hogy itt vagy, amikor keresünk Téged. Köszönöm a közösség felüdítő légkörét.
Köszönöm, hogy Miattad van közös bennünk :)
Köszönöm, hogy meghallgatsz.
Amen

És akkor egy másik kis ötlet a férjünknek :)

A SZERETLEK betűkből kicsit több van, de szerintem megéri a fáradtságot :) ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése