2016. február 3., szerda

Február 3. Hogyan imádkozzunk a férjünkért?!

Február 3. 
Bölcsességre épült otthonért imádkozzunk.

Példabeszédek könyve 24:3-4
"Bölcsesség által épül a ház, az otthon és a család,
    és az értelem által lesz erős.

Az otthont és a családi élet minden területét pedig
    a tudás tölti meg drága és kedves kincsekkel."

1 Timótheus 2:5-6 
"Mert egy az Isten, egy a közbenjáró is Isten és emberek között, az ember Krisztus Jézus, aki váltságul adta önmagát mindenkiért tanúbizonyságként a maga idejében."

Jó volt tegnap, hogy végig egy téma körül jártak a gondolataim, amikor beszélgetni kezdtem az Úrral. Olyan jó, hogy imádkozhatunk, beszélgethetünk Vele és Ő megelégít a szeretetével, nyugalmával. Motivál, bátorít, megfedd, ha kell. Fontos.

Nem vagyok nagy híve az ilyen kiírt imádságoknak és ide sem azért írom, mintha az én imádságom több lenne, mint másé. Azt vallom a Biblia alapján, hogy Isten a szívünket nézi, a hitünket, hogy mennyire vagyunk őszinték Előtte. Úgyis az számít, mert Ő belénk lát. Nem tudunk eltakarni semmit.
De az a vágyam, hogy bátorítás lehessen az, amit írok, amit eddig megtanultam és tapasztaltam az életben Istennel kapcsolatban is. 
Érdekes megtapasztalni, hogy Siminek mennyire szüksége van rám :)
Szeretnék én is annyira vágyni az én Mennyei Apukám felé, mint Simeon felém.
Hiszek az imádság erejében. Nem abban, amit mondunk vagy ahogy, hányszor, hanem azt hiszem, hogy Isten, aki hallja hatalmas arra, hogy megadja, amire szerinte szükségünk van. Isten válaszol: Igennel, Nemmel vagy azzal, hogy Várj!
Tanítani szeretne és az a meggyőződésem, hogy nem Ő van értünk, hanem mi kell, hogy Érte legyünk, az Ő céljaiért. 
Szeret minket és szülőként tudhatjuk, hogy nem az a legjobb szeretet, ami azt csinálja, hogy mindent megad a gyerekének, amit kér. Néha Nem-et kell mondani vagy Várakozásra inteni.
Isten is ilyen :) De jó, hogy Ő tudja, hogy nekünk mire van szükségünk és mire nincs ;)

Úr Jézus magasztallak, hogy a kereszthalálod elég bizonyíték arra, hogy Te vagy a leghatalmasabb az életben és hogy mennyire szeretsz minket. Olyan jó tudni, hogy a halált, amitől olyan sokan félnek, én is féltem, legyőzted és ma is élsz. Köszönöm, hogy jöhetek hozzád az esetlen szavaimmal. Köszönöm, hogy nem azt nézed:) Köszönöm, hogy olyan sokszor megtapasztaltam, hogy meghallgatsz és megadod a szívem vágyát. Köszönöm, hogy arra kérsz, hogy imádjunk Téged, csakis Téged az életünkkel. Ezt szeretném tenni minden egyes nap.

Köszönöm a férjem! Köszönöm, hogy ő a feje a családunknak. Köszönöm, hogy szerethetem és segíthetem. Szeretnék jó segítőtársa lenni.


Efézusiakhoz írt levél 5 - Házastársak intése

21 Engedelmeskedjetek egymásnak, Krisztus félelmében.
22 Az asszonyok engedelmeskedjenek férjüknek, mint az Úrnak;
23 mert a férfi feje a feleségnek, ahogyan Krisztus is feje az egyháznak, és ő a test üdvözítője is.
24 De amint az egyház engedelmeskedik Krisztusnak, úgy engedelmeskedjenek az asszonyok is a férjüknek mindenben.

Azért imádkozom még Uram, hogy tudjon Laci nagyon szeretni Téged, megbeszélni mindent Veled. Adj neki bölcsességet, ami által épülhet a családunk, otthonunk, életünk. Jó tudni, hogy jöhetünk Hozzád :) És megnyugodhatok abban, hogy Te vezeted őt, a férjeinket is. Segíts tudni, emlékeztess, mikor döntési helyzet van, hogy imádkoztam ezért és bízni abban, hogy Laci tényleg figyel Rád és hallja a hangod, tehát Neked tetszően akar dönteni. Segíts elfogadni és támogatni Őt, hogy tudja mellette állok. Segíts, hogy tudjam sokat bátorítani.  Ámen 

Lehet, hogy vannak olyanok is, akiknek a férjük még nem adta át a szívét, az életét Jézus Krisztus uralmának. Hidd el, hogy Isten tud erőt adni, hogy a viselkedésed által megnyerd a férjed Neki. 
Vagy lehet, hogy még te sem adtad át magad Neki. Akkor ne habozz sokáig :) Életem legjobb döntése volt, hogy megtettem. Soha nem bántam meg. 

Folytathatod a beszélgetést még Istennel. Nem megy el, hanem kíváncsi rád! :) A szívedre ;)

A mai blogbejegyzést is zárom, hogy haladjak az itthoni dolgokkal is, mert sokáig tudnék írni :) (folytatom még;) nézz vissza!)
Az ígért mai kis kreatív ötlettel, ami nekem nagyon tetszik:
Szerelmes levél a férjednek ;) rúzsfoltokkal :D
Boldog és vidám napot kívánok! Holnap folytköv :)

Még hallgasd meg ezt a dalt és emeld a szíved Isten magasztalására:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése